Två frugor i Karlstad!

I helgen var jag i Karlstad för att hälsa på min älskade Elvira. Helgen har varit sjukt rolig måste jag säga, skönt att komma till en stad där ingen känner en (förutom Elvira då). I fredags kom jag fram vid 19.00 och då gick vi och köpte Pizza på världens godaste pizzeria sen gick vi hem och sjöng singstar. Jag var sjukt dålig på singstar, haha iofs har jag varit fökyld i 3 veckor så jag får skylla på det.
I lördags började vi med att gå på stan och jag hittade en skjorta på myrorna och en tröja på monki. Sen gick vi och åt jättegod sallad på ett mysigt ställe och sen hem. Elvira färgade håret mörkbrunt(!) och sen lagade vi potatissoppa som man åt med Keso och bacon, apgott! Sen kom vi på att vi kanske skulle bli liiite mer fulla innan vi skulle bege oss till Nöjesfabriken. Så vi drack typ en halv flaska vin var på typ 15 min, wiiii! Sen tog vi med en halv flaska till påvägen, så fulla blev vi tro mig! Nöjesfrabriken var hysteriskt stort och det var massor med människor vilket va ganska jobbigt eftersom jag är van vid lilla hugo och svea. Jag tror vi hade minst 3 killar på oss var den kvällen, haha jag ska fan åka till Karlstad oftare YEA! Men vi gick efter bara 1½ timme och lullade på stan, pratade med okända människor och åt på Mc Donalds, skönt att inte behöva skämas för sig själv eftersom jag endå inte var fårn stan! Sen gick vi hem och sjöng Singstar (igen) och konstigt nog gick det mycket bättre den här gången... Jag ägde på Blur- Parklife. Dagen efter fikade vi på Waynes, kollade på film och sen åkte jag hem. Det enda sura med helgen var att min hand äckliade sig med blåsor och var och att jag fick ta buss mellan Katrineholm och Norpan för att nått tåg spårat ut. Tack Elvira för en underbar helg ! ! !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0