Utmanad, igen!

STEG 1
Skostorlek: 40
Civilstatus: singel
Höger eller vänsterhänt: höger

STEG 2
Skor som du bar idag: mina mc boots
Dina svagheter: förlåter för lätt
Rädsla: Finns för många
Målsättning: Komma på en målsättning

STEG 3
Första tanken då du vaknar: Var är jag?
Sista tanken innan du somnar: Nu tror jag att jag kommer somna!

STEG 4
Pepsi eller Coca Cola: coca cola
McDonalds eller Burger King: mcdonalds
Adidas eller Nike: Det beror på
Choklad eller vanilj: CHOKLAD!

STEG 5
Svär du?: jag gör nog det
Sjunger du?: ja, tyvärr
Duschar du varje dag?: typ varannan dag, typ nu
Röker du?: inga kommentarer
Gillar du skolan?: Hu mig nej!
Kommer du överens med dina föräldrar?: för det mesta..

STEG 6
Har du under den senaste månaden...
Druckit alkohol?: Ja
Shoppat?: Ja
Ätit en hel ask müsli?: Ja, äter det till frukost dock inte en hel ask varje morgon.
Ätit sushi?: nej
Stått på scen?: nej
Skejtat?: nej
Bakat?: nej
Stulit något? nej

STEG 7

Har du någonsin..
Däckat eller varit jättefull?: ja och ja
Blivit kallad hora?: ja
Blivit nerslagen?: nej (jo nockad så jag svimade, av en häst)

STEG 8
I framtiden..
Namn på barn?: Ester & Love
Vad vill du bli när du blir gammal?: snygg och rik

STEG 9
Antal CD-skivor du äger: Oh jösses, vet inte. Många!
Antal piercings: inga
Antal tatueringar: ingen för tillfället men kanske en på G
Hur många gånger har du varit med i tidningen?: ingen aning men kanske 8 ggr
Antal saker jag ångrar: Det är mycket det!

Jag blev utmanad av Cicci!

image356
Kräver en till snygg bild på Gustaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0