Utmanad!

Igår bestämde Moa (eller igentligen mest Moa) att vi skulle gå ut och partaya. Jag ska jobba hela helgen så jag kan inte gå ut någe för jag börjar så tidigt så det passade mig perfa. Så vi började med Babyl och sen bar det vidare mot Svea och klubb Jammin eller va den hette.  De spelade toppenmusik i början, första som spelar Pigeon Detectives och The Enemy ute förutom jag (iaf av vad jag hört) så jag var mäkta nöjd! Sen skjutsade Moa hem mig och då var det bums i säng för att sedan gå upp lö 10.30 och jobba sen rida. Man borde gå ut på torsdagar oftare faktiskt, bortsett från alla äckliga gubbar som satt och spanade på mig och moa hela kvällen, BLÄ!

Jag blev utmanad av Cicci att lägga upp den fulaste bilden på mig själv, så Hey Ho Let´s Go!!

Den är från Hultsfred 06 så jag får skylla på att det va festival och att jag säkert va full:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0