Efterlyses!

Jag har bestämt mig för att jag vill ha en beige vårjacka. Vet precis hur jag vill att det ska se ut. En ganska kort, utan krage med muddar, ljusbeige. Men självklart hittar jag ingen, har letar med ljus och lyckta på internet men utan resultat. Typ en bombarjacka men MYCKET "kvinnligare" men typ den modellen... Hittade bara den här, den är iaf i rätt färg (kunde dock varit liiite ljusare):


image301


Sen har vi ju alltid denna från Permanent Vacation som är i precis rätt färg men inte riktigt rätt modell (kunde iofs varit lite mer beige):

image302

Jag hatar att jag ska vara så kräsen men när jag väl bestäm vad jag vill ha så ger jag mig inte förens jag hittat just det... Attans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0