Få ALDRIG bakhjulssladd!

Idag körde jag halkkörningen och måste säga att det faktiskt var hysteriskt roligt! Först var jag lite mesig och vågade varken trycka på gasen eller bromsen, men det släppte ganska snart. Det var väldigt roligt iaf, enda tills vi skulle köra bakhjulsdrivet och igenom kurvan i 50 km/h. Jösses säger jag bara, jag ska aldrig ha en bakhjulsdriven bil för den bakhjulssladden var inte att leka med... hua mig. Det var värre än att åka karusell och så förväntas man tänka klart i en sådan situation (iofs om du kommit så långt i sladden att det snurrar så mycket är det bara att be för att ingen eller inget står i vägen)  jag styrde och alla håll kändes det som. Aja nu är det iaf gjort och sen är det "bara" uppkörningen kvar som är bokad till den 28/2. Sen är det bara att tuta och köra WEEEHO!

Surfade nyss in på fotografen Jimmy Backius hemsida och låt oss säga att killen kan fota! Hittade även fotona han tog på min loverboy Gustaf Norén när han bleb utsedd av Café till sverigest bäst klädda man (borde varit världens sexigaste enligt mig). Han är ju helt enklet för snygg för att ha både fru och barn, men det är ju iofs inget som hindrat någon förr...

image317

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0