God morgon!!

Måste säga att det var nog den bästa morgonen på länge just i morse (förutom att jag var sjuuuukt trött). När jag gick ut i hallen så låg det ett packet där som inehöll min Enemyskiva från Matt i england. Plus att han var så galet snäll och skickade med The Best of Blur, så att han är säker på att han får höra Parklife nästa gång han kommer till Hugo. Weeeee nu är äntligen Enemyskivan min, lyssnade massor på den i sommras och nu va det sådär lagom länge sedan jag lyssnade på den så den är jättebra på nytt. Kan verkligen rekomnedera den, är dock inte släppt i Sverige än men tror den kommer snart. Jag kan iaf skryta med att jag har ett ex.
Sen hade även min Elle-tidning kommit så lyckan var gjort i morse, det var ju till och med lite sol ute!

Så nu kan jag LOVA att jag kommer spela The Enemy imorgon på Hugo och även Blur!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0