Myrorna och skyltfönster

Idag var jag på myrorna för att kolla efter en snygg väska. Och jag hittade en, PRECIS en sådan som jag vill ha den är underbart snygg. Sedan hittade jag även en galet snygg tröja i mocka (!) även den vrålsnygg! Plus ett litet armband i trä. Med andra ord en väldigt lyckad shoppingtur på myrorna. Man behöver verkligen vara på rätt humör när man är där. Vissa dagar hittar jag verkligen ingenting och vissa dagar, som idag, massor.


image273image274
image275 image277


Annars har jag jobbat länge idag, till kl 18.30! Jag hade som uppgift att av-pynta hela vaxkupan och alla tre skyltfönster. Kanske inte låter så jobbigt men Oskar hade hängt upp typp 20 julkulor och 500 meter glitter överallt. Fint men sjukt jobbigt att ta ner. Och folk tittade väldigt konstigt på mig när jag stod där i skyltfönstret och damsög halm (ja vi har halm i skyltfönstret). Enligt David hade de haft samma halm sen de öppnade butiken 1988... mysigt värre. Iaf så tog av-pyntningen 5 ½ timme. Men nu är all jul borta fårn Vaxkupan! Detta gjorde även att jag inte hann till optikern för att införskaffa mina snygga brillor så jag får ta det imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0