No mercy!

På fredag ska jag spela skivor på Hugo igen. Ska spela i baren den här gången, själv (undra om jag klarar mig utan Moa). Iaf så ska jag ta tillfället i akt och enbart spela den musik som jag vill, no mercy! Den låten jag absolut, under några omständigheter, över huvud taget, inte enns kommer fundera på att spela är "Alla som inte dansar är våldtäcksmänn", så det så. Jag tycker iaf att det kan vara värt ett besök, hoppas jag kan tillfredställa några av besökarna iaf.



Förövrigt är ja sjukt avundsjuk på Monika som ska åka till Gran Canaria på lördag, gick på stan med henne idag när hela resan planerades. Det är hon värd, men tycker jag med borde vara värd en resa någonstans varmt, iaf någonstans ljust!! Men jag tröstade med att sno en rutig flanellskjorta av morfar, we like. Jag skulle vilja ha en lång antingen röd eller blå-rutig. Hittade ett par på Carling men med min pissiga ekonomi den här månaden så fick jag hålla i pengarna... piss.

image244
Hon är faktiskt sjukt snygg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0