Nya brillor och tristess

Mamma ska skaffa nya glasögon, precis som jag. Så hon kom hem med ett par bågar som hon skulle prova och där hittade jag ett par som jag genast blev kär i. Så nu tror jag att det blir dom, ska bara boka synundersökning och så. Äntligen, jag som har letat så efter ett par snygga bågar (som samtidigt inte kostar en hel förmögenhet).

image256
Nice? (de är bruna)

Efter gårdagens skivspelande är jag helt slut, höll på att somna redan kl 01 igår och då va det två timmar kvar. Så vid tre var jag helt död och hade världens huvudvärk. Jag börjar nog bli för gammal för det här tror jag.
Iaf så har jag och syster fördrivit tid på stan och nu har jag ägnat mig åt stardoll.se. Mycket underhållande faktiskt, iaf när man har tråkigt. De enda som var roliga att klä var Mary-Kate och Ashely Ohlsen och Jude Law som allihopa även är sjukt snygga i verkligheten, men de blev ett strå vassare nu måste jag säga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0