Realover!

I morse började jag med körlektion och jag kan bara varna alla för jag har börjat köra inne i stan... Iaf så har jag bokat halkan nu så den 30/1 kl 11.45 smäller det, sen är det "bara" uppkörningen kvar!
När jag kom hem från körskolan så hade jag och min syster fått brev som visade sig innehålla en sen julklapp från farmor. Det var iag ett varsit pressentkort på H&M på 500 kr, snällt av henne! Så jag gick till H&M efter jobbet och gjorde verkligen reafynd, tycker jag iaf. Jag köpte en klänning, en bh, strumpbyxor plus ett halsband för sammanlagt 183, 50 kr! Mycket nöjd.

image278




Sedan masade jag mig äntligen iväg till optikern och gjorde en synundersökning. Det visade sig att jag behöver proggresiva glas igentligen (!) men att jag är så ung än så mina ögon kan anpassa sig fortfarande så jag behöver bara lite starkare glas än vad jag har nu. Så nu ska jag bara hitta två bågar som jag vill ha för det var tydligen 2 för 1. Spännande.

image279 image280
image281 image283

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0