Varför Amy, VARFÖR!?

Vad tänkte människan med? Jag tyckte ju hon va så snygg ju. Hon är ju min Tattoo-idol, hon har ju verkligen världens snyggaste tatueringar. Så färgar hon håret blont... Herre gud, kan någon hjälpa den stackars flickan!

image247

image249


Hon kan ju vara så galet snygg, så gör hon såhär. Herre guuuuud! Hon ser iofs inte så jättenöjd ut. Hon säger att hon ville ha en ny look inför 2008... hmm. Bara inte musiken tar stryk av hennes för tilfället till synes förvirrade tillstånd.

image251

Kommentarer
Postat av: Siri

oj jag tyckte lilla amy var mycket hetare i sin blonda kalufs!

2008-01-15 @ 23:18:57
Postat av: Ross Jarman

alltså, hon är äcklig, ibland räcker inte coolheten, jag tror jag spyr.

2008-01-16 @ 16:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0