Bartendern och ridläraren.

Nu är jag hemma från lkpg och Stina. Hon är nu påväg till london och sin bartenderkurs, cooling. Så igår när jag kom fram till lkpg började vi med att åka ut till deras häst (eller mest Stinas mammas häst), en unghingst på snart ett åt och hans polers. Så där stog vi och myste med alla 5 unghingstingar i säkert 30 min innan vi åkte vidare till Olles mammas stall Stuteri Lindevik (unghingstingen heter Oridetto men kallas för Olle). Där fanns det mer fölisar, dock betydligt mindre, att mysa med och även två stycken sjukt fina hingstar Kennedy 1119 samt Radiator 1124 som var den mest vinstrika hästen 99-00. Sedan åkte vi hem och grillade sen kollade vi på Marie Antoniette och åt godis. Nu i fm följde jag Stina till tåget och nu är jag hemma och packar lite. Ska ju egentligen inte åka förens om en vecka men det känns bäst att paxka lite nu eftersom jag jobbar hela veckan och det är sjukt mycket gerjer som ska med! Imorgon börjar jag kl 8 och nu vill jag gå och fika med Moa!


Hon skulle nog också gilla Radiator!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0