Trötter.

Oh jösses så trött man kan vara. Inte så konstigt kanske efter att hagått upp 05.15, jobbat i 11 h plus tävlat plus sovit som en kratta. Candy var såå duktig i dag igen, endast en rivning som nog mest var mitt fel egentligen och bara lite rodeo på framridningen, duktig flicka. Tycker verkligen att NFK borde sälja henne till mig men de vill inte det, jo om jag betalar typ 150 000 eller iaf så mycket pengar så de kan köpa två nya ponnysar. Men om jag tar ett lån, lägger en handpening och sen gör en avbetalningsplan så kanske jag kan köpa henne (inte för 150 000 då). Bättre häst hittar jag nog inte, hon är i perfekt ålder, jag känner henne och tycker jättemycket om henne plus att hon är väldigt utvecklingsbar. Jag skulle bli så glad om jag fick ha henne som min egen, My littlepony! Nu ska jag snart ta och gå och lägga mig, ska åka till Jennifer imorgon bitti och hälsa på fölisarna. Hoppas de jävla hö/sol-eksemen slutar klia och svida bara, satan!


Älsklingen

Kommentarer
Postat av: Elvira

Jag tycker dom borde sälja henne till dig billigt! <3

2008-06-03 @ 13:06:15
URL: http://bollibolli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0