Älskade häst.

Detta har nog varit den bästa dagen på länge! Var och tävlade på NORF idag, lektions DM. Hade absolut inga förväntningar eftersom det gick så bra förra gången vi var ute (inte) men idag kunde det nog inte gått bättre, jo kanske om jag hade gasat på lite i omhoppningen och knipit en placering. Jag var felfri i förklassen och felfri i DM-klassen plus omhoppningen, hon hoppade så himla bra och skötte sig som en ängel hela dagen. Fort gick det, tror jag hade snabbast tid i clear rounden, så det var tur att det inte var stilbedömning. Älskade häst säger jag bara SÅÅÅÅÅÅ duktig hon var idag, jag har till och med förlåtit henne för att hon pajade min rygg.

Efter tävlingen åkte jag till Mormor och Morfar, åt massor med mat och nu ska jag plugga på min bok. Igår var jag hos Cicci och åt Tacos och glodde på melodifestivalenspektaklet, Frankrike borde vunnit och tyskland var sämst!


Enda bilden där man inte ser min svettiga, röda fejja.


Bilderna är små och rätt dåliga (bjuder på en svett-bild bara för att hon är så fin)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0