Dags att riskera livet igen.

Imorgon ska jag och Candy göra ett nytt försök på tävlingsbanan. Med andra ord dags för mig att riskera livet igen, eller iaf min ryggs framtida liv. Imorgon är det lektions DM, mitt sista eftersom man inte får vara med efter man utbildat sig. Ska bli roligt och det bästa är ju att det faktiskt inte kan gå sämre än förra gången, jag är glad om jag lyckas sitta på hästen längre än 1,5 min. Ska longera henne i en kvart innan jag sitter upp så hon får rasa av sig, sen jävlar!

Gårdagen blev faktiskt ganska lyckad! Jag hade iaf roligt men som vanligt var jag så trött så jag var färdig att somna vid halv 2. Men jag hängde i och det blev en rätt så lyckad kväll, mycket folk var det också!


En hysteriskt uttråkad Candy som inte alls förstår varför jag måste blöta ner henne så där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0