Grattis Cicci!

Idag har jag varit på Ciccis examen från komvux. Hon har läst till Mentalvårdare, duktiga flickan liksom! Efter det blev det glass på halvars, 4 linnen på D&c/o för 100 kr och en ljus på Åhlens. Snart ska jag iväg till stallet och rida programridning i hettan.


Sara & Cicci

Gårdagen slutade faktiskt väldigt bra. Tanken var att jag och Elvira skulle ses och ta en promenad bara men slutade ganska så annorlunda. Började med en öl på babyl (som sen blev två öl), lite tur och utnyttjande av charm and good looks senare var vi på Kleerup konserten på Hugo. Konserten sög men vi var glada endå och traskade nöjt hem efter 3 låtar.



Jäkla vimmelfotografer, jag vill ju inte vara med ju!


Kommentarer
Postat av: Cecilia

puuuuusssigull med potatiskrull! Ses ikväll!

2008-05-31 @ 11:56:06
URL: http://cecillian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0