Jag överlevde!

Nu har jag varit hos kiropraktorn! Var så hemskt nervös och rädd innan men jag överlevde och det var faktiskt väldigt skönt. Det var högersidan som var skadad efter min ofrivilliga avsittning för två veckor sen, så han beskrev det som en stukning i ryggen. Muskeln som håller ryggen upprätt var "stukad" och därför i kramp och full med mjölksyra och när den är i det tillståndet arbetar den inte. Sen var mitt högra ben även kortare än det andra så det rätade han till och knäckte även till korsryggen och något mer, knakade någonstans i bröstkorgen. Sen masserade han och det är verkligen skillnad på massage och massage, när mamma gjort det har det bara kittlats men nu var det jätteskönt. Så nu känns det som om vänsterbenet är kortare istället eftersom jag vant mig vid att vara sned. Så nu är det bara att vänta på träningsvärken! Och som han sa "Att ramla av hästar är ju inte bra" !

Moa och jag funderar på att ta en weekend utomlands bara för att komma bort från allt ett tag, komma bort från allt jävligt. Tror vi ska försöka inrikta oss på Turkiet eller nått, inget fancy utan bara för att fly landet för ett par dagar.
Något har jag iaf lärt mig av den här helgen, sluta aldrig att förvånas över hur folk kan bete sig och var försiktig med vilka du litar på och kallar dina vänner!


image523
Jag tycker om henne endå!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0