Vecka 18

Måndag: Först fika med Cicci följt av en runda på stan, två t-shirts inhandlades. Sen jobba, jobba, jobba till 21.30.
Tisdag: Först träffade jag Elviralove som var på besök från Karlstad, vi fikade. Sen jobba, jobba och sen rida, hemma vid 21.30.
Onsdag: Valborgsmässoafton, jobbade bara till 19 sen hem fort som satan duscha, klä och piffa till mig. Sen iväg till Sing Thai och äta med Stina, Åsa och Elvira = gott och mysigt. Sen gick vi hem till Elvira för att bli lite mer party vilket iaf Elvira och Åsa blev, jag blev trött och Stina med. Sen gick vi till Hugo, lyssnade på Speedmarket Avenue och dansade lite, sen hem och sova vid 2.
Torsdag: Bakisfika (iaf för Elvira och Åsa), Åsa och Stina åkte hem, jag och Elvira gick hem till Elvira och lagade middag. Jag åt middag med elvira, hennes syster Amanda, bror Johannes och pappa. Sen spelade jag, Elvira och Johannes Clouedo och jag förlorade. Sen gick jag och Elvira en liten promenix, köpte godis, gick hem till henne åt godis sen gick jag hem och sov.
Fredag: Hjälpte Cicci och flytta till hennes första egna lägenhet!! Smet dock iväg i mitten för att ta mig till stallet och rida, sen tillbaka. Sen gick vi in till stan och åt, köpte godis, gick hem till henne, åt godis sen gick jag hem och sov.
Lördag: Jobba, jobba, jobba till 16. Sen hem till moster för att fira henne och kusinen August. Min minsting kusin Vera har blivit stor och vi diggade till dylan hon både dansade och sjöng! Sen hem, gick promenad med mamma och Hasse, middag. Sen mötte jag Monika och c/o på världens bar och sen bar det av till Hugo och 80-tals kvällen. Inte för att jag kommer ihåg sådär jättemycket fårn 80-talet men jag är iaf född under den tiden! Rolig kväll men jag gick hem vid 2 och låg i sängen och glodde i taket ett tag tills jag somnade.
Söndag: Vaknade 09.09, konstigt tidigt, låg i sängen och glodde i taket till halv 11. Sen tog jag en promenix och nu gör jag inget alls, glor i taket typ tror dock vi ska grilla sen... Imorgon ska jag jobba!

Det var skönt att vara ledig ett par dagar men jag har ont i ryggen efter min ofrivilliga avsittning förra söndagen. ÅS nu måste jag möta en av mina största skräcker (förutom fåglar, snygga människor och djupa vatten) Kiropraktorn! Jag är livrädd, jag kommer dööööö! Men det gör så ont och jag kan inte rida ordentligt, kan inte sitta ner på hästen. Aja hoppas jag överlever, de vet antagligen va de håller på med men jag är skräckslagen. Undra om man får ta med en nalle...?

image520
Åsa & Elvia

image521
Snyggingarna #1 (jag undviker vimmelfotografer så gott jag kan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0