Kings of leon



Jag har blivit lite kär i Kings of Leons nya skiva "Only by the Night", mycket bra. Vill jag ha i födelsedagspresent =D

I morse blev jag väckt 06.30 av ett sms som frågar om jag kan jobba i stallet nu på morgonen, snyft. Som tur var slapp jag. Kändes lite mäktigt att behöva jobba fm eftersom jag ska jobba em/kväll och jobbade em/kväll igår och ska jobba hela dagen imorgon. Stallet i all ära, jättemysigt men ibland blir det lite mycket. Så nu har jag kunnat ägna morgonen åt den kungliga sysslan att tvätta, mmm. Var tvungen att tvätta min lakan så jag kunde inte ens gå och sova mellan maskinerna för det är inga lakan i sängen och jag orkar inte byta nu, suck. Måste bara tillägga att jag ÄLSKAR att ha en ljudenhet på datorn efter att ha levt 2 år av tystnad (inte riktigt kanske, har ju mina skivor). Eftersom jag inte direkt är något under av tekniska kunskaper så vill jag bara att allt ska funka och det gör det nu, får se hur länge bara.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0