pissig dag och ny dator.

Nu har vi äntligen fått en ny dator här hemma, en Mac. Har tagit en stund att komma in i men nu börjar ja hänga med här. Känns iaf skönt att äntligen kunna spela musik, förra datorn tappade bort sitt ljudkort för ca 2 år sen. Idag har jag varit på arbetsförmedlingen för att kolla om dom skulle kunna betala min praktik som jag ska ha på nfk nästa termin. Men det kunde dom tydligen inte, man kan inte få något bidrag för praktik som är studierelaterat som det här är. SATAN!! Nu vet jag inte hur jag ska göra riktigt för pengar behöver man ju. Får se om jag kanske kan söka något stipendie  för att få ihop lite pengar. Annars får jag försöka klämma in ett jobb mellan praktiken och pluggandet. usch. Känns lite panikartat måste jag säga. För praktiken måste jag ju ha i minst 4 månader för att kunna söka hippologen sen. 
Och nu är det bara en vecka kvar till jag firar mitt 20 års jubileum, som min kusin Sigrid kallar det, hahaha!



Once Soundtrack - Lies

Kommentarer
Postat av: gullhuve

Emma sa att Olof nere i skåne som hon pratade med dig om söker folk som kan arbeta där. Om du fortfarande vill och om man kan kalla det för praktik? Då får du ju lite lön och får rida samtidigt med i alla fall!

2008-11-26 @ 22:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0