Pizza-lunch-dejt

Ska jobba i stallet imorgon 8-16, segt. Sen kommer det folk hem hit, vänner till mamma och Hasse. Dom ska äta middag och livas här, tänkte iaf medverka vid middagen (speciellt vid efterrätten) sen avlägsnar jag mig nog.
     Idag har verkligen varit en seg dag, sov länge, åt frukost länge, segade länge och sen åkte jag till stallet. Noterade ÅKTE, körde Hasses automatväxlade megabil idag (han satt bredvid eftersom jag enligt försäkringen inte får köra den annars). Kändes coolt men det var stor skillnad från den lilla Aygon, som jag saknar som satan. Väl i stallet gjorde jag slag i saken och friserade Candy vilket i sig är en mindre brottnings match, låt oss milt uttryckt säga att hon gillar inte när man rör hennes man... Sen red vi, nyfriserade och fina, sen sorterade jag fakturor och sen gick jag hem. Det sura var att under tiden jag var i stallet var det uppehåll ute men i samma sekund som jag skulle gå hem började det regna, lagen om allt jävlighet.

Nu ska jag iaf sova så jag orkar med morgondagens jobb (tyvärr inte med världens mest effektiva stallelever...). Ser verkligen fram emot min och Maddes Pizza-lunch-dejt, det har nämigen öppnat en pizeria precis brevid stallet och de har pizza+dricka+sallad för 50 kr, måste testas! Min god nattvisa blir denna: (finns tydligen ingen video till den här så man får stå ut med den som är, iofs ska jag ju endå blunda eftersom det är min vaggvisa =D). God natt!


Weezer - Heart songs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0