Sommarbild på något tjatigt motiv.



Ok, jag har säkert laggt upp 1000 bilder på den här pinglan. Men vad satan hon är så vacker att se på så en bild till skadar inte, den är ju somrig! (Det är iaf Candy precis minuter efter de släppts på sommarebet, ser hon inte lycklig ut?)

Ida: Oh My, kom och kolla på en jättefin och somrig bild!
My: Är det på en häst?
Ida: Ja!?
My: Är den på Candy?
Ida: Ja!?
My: What else...
Ida: Visst är den fin?
My: Jätte fin Ida, hon är SÅ fin... (med stark ironi i rösten)

Förstår inte att inte alla inte delar min antusiasm över fina bilder på Candy, konstigt! Ok att jag kanske är en smula nördig och kanske att det är en smula tjatigt men jag kan inte låta bli.

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag tycker INTE att dina bilder är tjatiga, det visar bara hur mycket du gillar henne :) Och jag gillar att titta på hästbilder hihi! Puss puss<3

2008-11-20 @ 11:26:03
URL: http://madeleineswartling.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Andra människor än hästmänniskor fattar sig inte på sånt med det gör vi :p så det var en mkt fin bild =D

2008-11-20 @ 19:58:04
URL: http://cecilea.blogg.se/
Postat av: Hanna

Det är klart att det inte blir för tjatigt att titta på hästbilder ;) Riktigt nice faktiskt! Och just den bilden gjorde ju att man riktigt fick en längtan till sommaren, trots att den är flera månader bort...

2008-11-21 @ 23:25:39
URL: http://hannasofiadahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0