tråkdagen #1

Borde egentligen räkna matte, diska och städa men morgonens tvättande tog musten ur mig. Sen gör ju inte min svullna, såriga hals och snoriga näsa saken bättre, min motivation är inte direkt på topp om man säger så. Helgen har där emot gått i ett kör. Fredagen började på stan med Moa sen rida, jobba och spela skivor på Hugo (bara småbarn). Lördagen mådde jag som jag förtjänade när jag vaknade men lite coca cola får mig alltid att må bättre. Sen jobbade jag, åkte hem och duschade, iväg till bomullsfabriken(skaplig kontrast fårn fredagens barndisco) för Funktionärsfest. Var där till 23 sen mötte jag cicci. I söndags var jag sjukt trött, klarar visst inte av att vända på dygnet två dagar i rad längre. Var hos mormor och morfar och åt lunch och fikade och efter det åkte jag till stallet för att rida Prinsen. Helg slut. Nu har jag iaf fyllt min ugångskvot för ett bra tag framöver, sattsar på min födelsedag som nästa tillfälle.


Glasvegas - My own cheating heart <3<3 (gåshud, jo jag tackar)


"So this is the grande finale
The crescendo of demise
This is the happy ending
Where the bad guy goes down and dies
This is the end
With me on my knees and wondering why?
Cross my heart, hope to die
Its my own cheating heart that makes me cry
"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0