use somebody.

Gårdagen. Jobbade först till 4 och sen hem och kom på att jag skulle sy om en kjol, kommer alltid på i sista sekund att jag kanske ska ta och sy eller sy om något. Så precis som alltid var jag sen och sprang runt som en tok och fixade och donade. Sprang till cicci och vi beställde pizza som vi slängde i oss, hungriga som djur. Sen gick vi till någon tjej som bodde bredvid gustav adolfskolan. Men det besöket blev väll lite sådär trevligt, hon var väll kanske inte den personen som jag hade valt att umgås med annars... Iaf så hade vi rätt trevligt men cicci och jag begav oss efter ett tag vidare. På väg ner längs drottninggatan såg jag att det lyste på vaxkupan. De hade julskyltningsfix, trevligt, trevligt. Stannade och pratande men dom en sväng, jag får tydligen inte ha Fleet Foxes som årets Ida. Sen begav vi oss mot hugo, som alltid var lika smockat med folk. Det var lika trist som vanligt, men vad gör man inte för sina vänner. Gick hem vid halv 2 stensäker på att det hade varit roligare på parklife, om jag nu lyckas övertala mina vänner så kanske vi kommer iväg dit någon gång. Idag har jag sovit som en stock och borde bege mig till stallet för att rida candy och prinsen men orkar inte flytta mig från sängen. Ligger här och missbrukar Kings of leons Use Somebody och Sex on fire på youtube, syster måste ladda ner grodprogramet snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0