Vilken start!

Fy fasiken säger jag bara. Skulle göra mitt morgonkaffe som vanligt men det verkade som någon högre makt tänkte sätta stopp för det. Gör alltid bara en kopp eftersom jag bara är en person och använder då en sån där "tratt" som man sätter kaffefiltret i (jippi vad jag är bra på att beskriva). Iaf så kokade jag vattnet och började hälla genom "tratten" och helt plötsligt så svämmar koppen över av kaffesupigt vatten, kaffefiltret sprack. Jaha hälla ut och börja om, koka nytt vatten, nytt filter och nytt kaffepulver. Den här gången såg det ut att gå bra men när jag lyfter på "tratten" är det fullt av kaffesump i IGEN, kaffefiltret har sprukigt, IGEN! Fy #!"#/&%(/&)/&. Hällde ut kaffet och funderade på mjölk istället men fick då syn på kaffekokaren och tänkte, tredje gången gillt. Nu funkade det och jag fick mitt kaffe men höll på att bli rabiat på kuppen.
Don´t mess with the morning coffie säger jag bara.

Kommentarer
Postat av: Ewa

God Morgon!!! (eh... förmiddag kanske... L)

Madde sa att du ville ut i skogen på söndag och om vi kan sitta på hästen vid typ 2 och vara tillbaka senast halv 4 så passar det mig jättebra!

Lär väl springa på varann i stallet innan dess antar jag.

Ha en fin dag!

/Ewa å Sara

2008-11-13 @ 11:18:34
URL: http://saraconnemara.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0