bilder från Mantrop.


Nogge, den lilla minishettisen som jag och linn körde, hans manke räckte inte ens upp till min midja.


Nogge, jag och Linn i full fart (så fort det nu går med typ 40 cm långa ben).


Kalle, den snälla storhästen som vi fick köra på riktiga travbanan.


Jag och Kalle i full fart (läraren satt bakom)


Så här snygg är jag i vit körhjälm (bjuder på den) Foto: Linn

För övrigt har jag just nu bara lust att åka till någon skog, gå rakt ut och bara skriiiiiiiika så högt jag kan, rakt ut! Jag är så arg och frustrerad, förstår inte att jag gått på det igen. Vad är det i min lilla korkade hjärna som tror att det som varit på samma sätt i över ett år skulle vara annorlunda helt plötsligt. Gaahhhhhhhh, fy faan säger jag bara. Jag är så trött på det, på mig själv också för den delen.

"Du vet var det sitter och siktar tills du riktigt säkert vet att det hittar in
Där ingen annan kommit in.
Hjärtat väljer blint
"

Kommentarer
Postat av: gullhuve

en utskällning kanske inte vore så tokigt ändå?

2008-10-03 @ 10:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0