gamla bilder.

Vi ska snart byta dator här hemma, vilket känns väldigt välbehövligt eftersom denna tar 20 min ata starta och inte har någon ljudenhet. Iaf så måste vi rensa lite och jag passade på att kolla igenom alla bilder jag har, roligt!



Nyår 06-07 i Stina och Åsas gammla lägenhet. Elvira, Peter. jag och Moa (tror det är hon) på väg hem.


Elvira och jag på Hultsfredsfestivalen 05


Vi äter glass och jag försöker förklara någonting, vet ej vad.


Moa och jag dricker något innehållande sprit av något slag, ramlösa, saft och citron (det smakade skit)


Mycket konstig bild. Fredrik och jag, även detta nyår 06-07.


Cicci och jag på förfest hemma hos ella (vi satt precis sådär i lördags, på exakt samma ställe).


En av alla hundra vimmelbilder från Hugo. Jag har världens snyggaste kompisar!


Åsa, jag och Stina. Tror vi är på republik, tror vi firade mitt körkort.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

hihih, det var att alex pratade i sömnen =d ae vi lyckades bara ta två o de va inget vidare!

2008-10-09 @ 18:27:11
URL: http://ceciliaispenaten.blogg.se/
Postat av: gullhuve

jag har för mig ramlösa, saft, sprit, citron-blandningen var goood. hmmm. har för mig det var bacardi

2008-10-10 @ 12:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0