imorgon är det dags för fröken.

Ja imorgon bär det av till Mantorpstravet med hästgymnasiet igen, fortsättningen från förra veckan. Det ska bli roligt men samtidigt suger det verkligen att jag måste hämta bilen på Statoil kl 06.45, lite väl tidigt tycker jag. Jag ska ta med kameran den här gången, måste ha en ordentlig bild på lilla nogge.

I fredags var jag först på "avskedsfika" med Hanna som flyttar till Göteborg idag. Kändes som om vi kunde suttit på världens i timmar men 13.15 hade jag tid hos frisören. Fint blev det och jag är glad att luggen är tillbaka, även om det är sjukt jobbigt varje gång jag har en ridhjälm på skallen. Efter ridning och jobb åkte jag hem, gick och la mig tidigt och sov som en sten.'
    Lördagen jobbade jag fram till 16 och senare på kvällen mötte jag upp Cicci. Vi var först hos Alexander och sen gick vi till Ella, Cicci och jag satt på balkongen hela tiden och pratade om allt och inget. Fulla blev vi och roligt hade vi, även om Hugo var lika trist som vanligt så skulle jag och cicci kunna sitta i en trappuppgång och ha lika kul endå, bäst!
     Eftersom det var länge sen jag var ute så var det också länge sen jag fick i mig alkohol i sådana mängder så under söndagen mådde jag som man mår när man varit en fullis. Som tur var va jag ledig och mamma och jag gjorde något så ansträngande som att titta på gardiner. Senare åkte jag och My till mormor och morfar, tog med dom hem till oss på middag och sen skjutsade jag hem dom. Kvällen spenderade jag med Moa och en kopp te.


Så här snygga är vi, lägg märke till världens sötaste hund. Oh, vad jag vill ha en sån nu!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

"ööööh, var är lilliii väskan!?"

"Idaaa varför är jag naken??!"

hihhihiihihhihi favorit i repris, ja tack!

2008-10-07 @ 21:02:49
URL: http://ceciliaispenaten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0