matteångest.

BLÄ, idag har jag varit på Komvux och introduktionen för Matte B Öppen kurs/distans. Det var en trist snubbe som slickade sig runt munnen hela tiden (!) som pratade. Han malde på i en timme och drog massor dåliga skämt som ingen fattade, i en tråkig sal. Det kändes verkligen som man var tillbaka i skolan igen, blä! Han gick igenom massor om hur det är att läsa på öppen kurs/distans, att vi ska ha inlämningsuppgifter och ett delprov samt ett slutprov. Jag kan lova att det finns inget ord som får min mage att svida så mycket som SLUTPROV, jag får en klump i halsen va det, jag är verkligen ingen provmänniska utan gillar mer inlämningsuppgifter. Men det ska nog gå bra och jag ska fan i mig klara det den här gången för aldrig i livet att jag ger mig på skiten en tredje gång. Nu ska jag bara skaffa mig en mattebok för typ 255 kr och massa annat skit samt skriva en planering om hur lång tid jag tänkt läsa kursen på. Sen hägrar ju bara biologin, hoppas för allas bästa att den där jäkla hippologutbildningen är bra nu så det är värt besväret. BLÄ!



bara för att den är så söt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0