netaporter.com

När Ida har riktigt tråkigt (som nu) och har saker som hon borde göra (som nu) så sitter hon och glor på dyra saker på netaporter.com (som nu). Så idag hade jag så tråkigt så jag la ihop den dyraste oufiten och den billigaste outfiten du kan hitta där.

Dyraste:



Billigaste:


Slutsats:
Jag skulle nog inte tänka mig att sätta på mig något från det dyraste, kanske väskan och KANSKE klänningen men absolut ALDRIG de gräsliga stövlarna eller den håriga kappan. Nej, det mesta gick bort!

Det billigaste var bättre, älskar klänningen och väskan men kan nog stå över den håriga lilla västen och rosett-armbandet. Men stringtofflorna går helt bort, jag hatar sådana skor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0