rubrik.

Oh, vad jag önskar att vi hade ett badkar just nu. Vore så skönt att bara kunna ligga och blöta i länge, länge. Älskar att sjunka ner så långt att öronen kommer under vattnet så bara munnen, ögonen och näsan är över ytan. Det blir så skönt tyst och jag kan nästan somna, inte för att det är så smart har jag märkt.
   Annars gick träningen för Carro jättebra idag, var superroligt men jag skulle fortfarande, verkligen vilja ha en egen häst att rida på. Skulle vilja kunna träna oftare och att det bara är jag som rider den, en jättefin häst! Är jättetacksam att jag får ha Amaretto så ofta för han är så underbar men jag vill ha en egen Baggis, så jag kan få göra alla dom där sakerna jag aldrig får möjlighet till. Det känns så frustrerande. Men inga pengar, ingen häst!

I helgen var jag faktiskt ute, länge sen. Kände att det var dags nu efter att två personer, helt oberoende av varandra kommit fram och sagt att dom seriöst undrat vart jag har hållit hus den senaste tiden, om jag flyttat eller nått. Nej jag har inte flyttat, har haft annat för mig (vad nu det kan vara). Konstigt det kan bli. Iaf så var det ja, Hanna, Maja och Connie i lördags och vi var först hos Hanna och sen gick vi till Hugo (suprise!), jag var kvar till 3 och dansade sista dansen med Hanna, igen. Vi måste verkligen göra något åt det där för jag börjar få lite ont i ryggen av att vika mig dubbel ;) Tidigare på lördagen jobbade jag och sen red ut i skogen på Amaretto med Mickis och Classic, vi busade och hade mysigt. I fredags jobbade jag först och sen var jag ensam hemma, åt pizza och godis och tittade på tv.

Idag kom min mattebok, piss nu finns det ingen återvändo. bläbläblä!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0