typ nackspärr.

Jag är stel som en pinne. Fick sendrag i nacken när jag var i stallet förut och nu känns det som om jag inte bör göra en hastig rörelse. Blä.
Helgen har varit väldigt lugn och väldigt behaglig. Var länge sen jag jobbade så här lite på en helg, bara latat mig. Har haft en riktigt skön söndags-söndag men fint väder, sovmorgon, en sväng i stallet och busat med Amaretto (eller han busade nog mest med mig) och sen läst = underbart, men imorgon börjar helvetet. Imorgon ska jag på introduktion på Komvux för Matte B. Helvetet jag har fasat för börjar alltså imorgon men jag antar att det bara är att bita ihop och göra det, för jag måste ju faktiskt. Jag är typ världssämst på matte så det känns ju inte direkt hoppfullt men jag gör så gott jag kan, får nog svälja min stolthet och be min syster, mattesnillet om hjälp (varför fick inte jag dom generna). Iaf så måste jag ha matte B för att kunna söka hippologen, matte B och bilogi A. Biologin börjar som tur var inte förens i januari, så det blir bara matte till att börja med. BLÄÄÄÄÄ JAG VILL INTE ! ! ! ! ! !

Föresten har mamma och hasse kommit på en bra lösning (enligt dom) på bilfrågan. Vi ska lämna tillbaka bilen som jag och mamma har sista oktober för det är bara en leasingbil. Mamma och hasse tyckte först att vi skulle strunta i bil och åka på semester istället eftersom vi faktiskt har en bil till. Problemet är bara att det är Hasses jobbbil och det är endast han och mamma som får köra den, alltså är jag den som blir helt utan. Nu har dom iaf tänkt om så nu ska vi köpa en bil efter årsskiftet och de har lovat mig en cykel under tiden, vilket var snällt av dom men det är kanske inte direkt säsong för en cykel. Det blir säkert bra så nu är jag på mission att hitta en cykel så jag slipper gå till stallet varje dag (tar typ 25 min enkel väg)!


oh, denna låt var min favorit för många år sen. Kom Änglar - Lars Winnerbäck.

Kommentarer
Postat av: gullhuve

jag håller tummarna för dig och matten. det kommer gå bra, jag lovar. puss!

2008-10-13 @ 07:08:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0