ändrade planer.

Det har blivit lite ändrade planer för min kommande tid. Hade ju planerat att åk till Hjo för att jobba hos Ellen men eftersom de behövde någon redan nu och jag inte kunde börja förens efter jul så blev det inget, jättesynd. Så nu har jag fått tänka om lite och bestämt mig för att jag ska sätta mig i skolbänken igen. Får tidigarelägga mina planer på Hippologprogramet till nästa höst, hade ju tänkt jobba ett tag först men tar det nog på en gång och jobbar sen. Problemet är ju det att jag måste läsa upp mitt Matte B betyg eftersom jag inte fick godkänt i det på gymnasiet och sen Biologi A. Så matten börjar jag med ganska snart och Biologin i januari 09, på Komvux och sen söker jag Hippologen till hösten 09. Så det blir nog så att jag får vara kvar i Norrköping till nästa höst iaf, surt men nödvändigt. Känns konstigt att börja plugga igen men samtidigt skönt att äntligen komma igång igen även om matten får mig att krypa ur skinnet, men det ska nog lösa sig det med. Nu längtar jag som en tok till nästa höst då jag (förhoppningsvis) ska få börja på Flyinge och sen på Strömsholm =D hoppas tiden bara flyger iväg!


Denna snygging är en av hingstarna som finns på Flyinge, Balougraph 1150, Candys kommande man?

Kommentarer
Postat av: Pontus

du är inte ensam om att vara kvar i Norrköping till nästa höst. Jag drar nästa höst. Då är det ciao Norpan.

2008-09-11 @ 12:34:49
URL: http://spottarsnyggt.wordpress.com/
Postat av: bästa linn ericson

AH, han är så snygg! honom har jag sett live på en av flyingevisningar (;

2008-09-15 @ 21:09:51
URL: http://ericsonlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0