lediga dagen.

Idag har jag min första lediga dag på 2 ½ vecka = hemskt skönt och välbehövligt. Det har bara blivit så att jag jobbat på varenda dag, vissa dagar bara några timmar men andra full tid och övertid. Iaf så kände jag igår, efter att ha varit i stallet i 13 h att jag nog skulle behöva en dag off. Så idag har jag börjat dagen med att åka till SRS (Söderköpings Ryttarsällskap) för att jag ska jobba lite som vikarie där vid behov, jag visades runt och fick lite info om vart alt fanns typ lysknappar =) sen ska jag fika med far min och syster vid 4 annars LEDIG! Det blir ju så att även om man bara jobbar 4 h en dag så behöver man (iaf) en hel dag ledigt ibland speciellt när man jobbar hel helger. Det har blivit så de senaste dagarna att jag kommer hem vid 8-9, äter lite mat, borstar tänderna och sen går och lägger mig, inge vidare socialt liv här inte. Men jag ska inte klaga för jag har jätteroligt i stallet och tycker verkligen om att jobba med det men när man inte ens hinner med att boka en tid hos kiropraktorn fast man knappt kan ligga ner så kanske det blir lite mycket, går man väl dit kommer man aldrig därifrån! Men idag så lalalalalalala! Imorgon har jag en uteritt till som förhoppningsvis blir min sista (kanske har en på söndag också) och då har jag varit ute i skogen sammanlagt 9 ggr, två till fots 7 till häst och ALLA har suttit kvar, helt otroligt. Om ingen unge ramlar av på de två återstående så ska jag faktiskt köpa mig en trisslott eller nått ! !


Föresten vill jag att Moa ska komma hem från Hjo nu! Bara en vecka kvar men vad satan, det känns som ett år!

Kommentarer
Postat av: bästa linn ericson

NAE IDA! KÖP EN TÅRTA ..till mig! :)

2008-09-18 @ 19:59:26
URL: http://ericsonlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0