min hjärna låter mig inte sova.

Idag var jag och Candy (Madde, Jennifer och Maria) på instruktörskurs på Dressyrhoppet och red för Carro. Candy var duktig och skötte sig utmärkt, Carro är super att rida för och jag hoppas verkligen att vi får börja rida lite för henne.
     Efter jag jobbat klart i fredags åkte jag till Madde och vi drack te, åt ballerinakex och pratade en massor med strunt, mycket trevligt. I lördags vaknade jag av någon konstig anledning kl 6 och kunde inte somna om så jag gick upp och va i stallet en halvtimme tidigare. Efter lördagens jobb plockade jag upp Elvira och vi åkte till LKPG och Stina som var hemma från Öret. Åsa kom senare och vi hade en myskväll med vin, film och godis. Vi sov över där till söndagen och denna morgon vaknade jag vid halv 7 och låg och halvsov fram till halv 10 när de andra vaknade. Denna söndag var jag egentligen ledig men var tvungen att åka till stallet och fixa Candy inför dagens träning eftersom vi skulle åka så tidigt. Så min lediga dag spenderade jag på jobbet, red även Amaretto medans Madde red Griga. Sen gick Madde och jag runt och beklagade oss tills vi äntligen var klara och gick hem 20.30, jippi. När jag kom hem duschade jag och sen gick och la mig och inatt vaknade jag först kl 1 sen kl 4 och sen vid 6, när jag skulle gå upp. Jag bli galen på detta jag hatar att jag ska vakna så tidigt och jag vet inte vad det är som gör att jag vaknar. Det är inte av att jag drömmer eller nått sånt men endå är jag jätteförvirrad och tror att min telefon har ringt fast dem inte gjort det, tror att kl är jättemycket och jag försovit mig och sånt, skitjobbigt!
    Snart kommer Moa hem, jippi! På måndag ska vi Bowla, dricka öl och äta mat med resten av norrköpings klubbarrangörer (vilket jag egentligen inte förstår varför Moa och jag blir inbjudna till längre, med ok), brukar bli kul annars gör vi det för god mat, öl och bowling för endast 100 kr! Vi brukar faktiskt ha ganska kul på dessa tillställningar, bort sett från den gången vi gick vidare till Otten, drack öl som smakade ost, skrattade åt fula vakter och jag tappade min plånbok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0