Skinnpaj.




Snygg hon va då. Jag är iaf i stort behov av en ny skinnjacka! Jag har en som jag haft i ca 4 år men den börjar bli rätt sliten och dessutom är den egentligen alldeles för stor (stl 42). Sen är det ju alltid så att man tröttnar på den gammla och vill ha något nytt efter ett tag, speciellt efter 4 år. Det värsta är att det är en rätt stor investering att köpa en ny skinnjacka, iaf för mig så det gäller ju att hitta den perfekta. Min är av en väldigt enkel modell med snyggt, klarblått foder. Tror jag vill ha en i baiker-modell eftersom dom är lite roligare men samtidigt så är det ju inte alltid så smart att följa trender eftersom dom alltid vänder efter ett tag.


Annars är jag i "stort" behov av:

- En vit t-shirt, eller ett par t-shirtar i många färger.
- Nya jeans (har inte ett enda helt par), vill dels ha ett par vida, ett par levis 501 och ett par svarta.
- Den perfekta randiga tröjan
- Den luddiga Acne-koftan, koftor över huvud taget egentligen.
- Massor med annat såklart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0