14:23

Idag är en mellandag, en sådan där dag då man inte har något speciellt att göra. Sådana dagar brukar jag ägna åt att städa, och så även idag. Hade egentligen tänkt att jag skulle ge mig ut och springa lite men vaknade med ont i halsen så det kändes bäst att låta bli. Försökte kompensera det med en långpromenad med Gus men han var inte på promenad humör, så det blev en kortis.

Ner med alla grå och svarta vinterkläder och upp med shorts och färg. Ok, en hel del svart kvar och de blommiga sommarklänningarna ligger kvar ett tag till.


Gustens favoritställe är på uteplatsen (taket på garaget) och vägen ut dit är genom mitt fönster. Här står han och piper mest hela dagarna.

  
Jag som hade sett fram emot en skön promenad i det fina vädret, det satte lill-korven stopp för. Han är envisare än synden ibland. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0