Är mjukisbyxor mode?

 

bilder: style.com

Jaha, nu behöver jag inte känna mig sunkig när jag går ut med hunden på morgonen i mina grå mjukisbyxor. Jag är tydligen helt rätt ute. Enligt Alexander Wang ska vi ha mjuksshorts och Hanna McGibbon/Chloé tycker tydligen att mjukisbyxor passar på catwalken. Själv är jag mycket skeptisk, MYCKET! Jag som tyckte det var skönt att den förut rådande "trenden" med mjukisbyxor verkade vara på g ut, måste vi jaga ut folk i detta osmickrande plagg igen? Komfort i all ära men vad tusan...

Kanske att jag kan svälja den kortare varianten av shortsen som finns att köpa på Gina Tricot men men annars är det här en trend, precis som cykelbyxorna, som jag nog hoppar över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0