För att fördriva tid gör jag en sådan här grej, som ingen läser endå!


Du heter: Ida Felicia Grundström Nyberg
Smeknamn: Har en hel del men inget som används särskilt ofta.
Låt som när du är ledsen sörjer till? Någon ledsen.
Beroende av: Musik och godiset i mitt påskägg.
Vem behöver du mest just nu: Personen som tagit min ork och mitt immunförsvar, så att den kan ge det tillbaka.
Vad tror folk om dig? Att jag är rätt töntig och konstig.
Stämmer det? Det gör det säkert
Vad får du oftast komplimanger för? Att jag är så lång och ståtlig (?)
Vad säger du för att imponera på någon? Jag är så sjukt dålig på sånt, kanske att han/hon är väldigt trevlig.
Hur imponerar man på dig? Det krävs en hel del tålamod, så det gäller att vara handlingskraftig och ihärdig.
Brukar du skratta för dig själv? Ja.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Nej det var **** som sa, vet inte om han är trovärdig :S
Var bor du? Smedjegatan 21
Trivs du där: Nja. 
Äger du några converse: Japp, vita.
Sprit, cider, vin eller öl: Vin och öl.
Brukar du bli för full: Haha, ne inte så ofta.
Vad har du för mobil operatör: Tele 2.
Är du allergisk mot något: Nej, klarar sol väldigt dåligt. 
Har du haft sex idag: Nej.
Nästa mål i ditt liv: Att flytta och träffa nya människor.
Hur svarar du i mobilen: Aa, det är Ida eller Hej.
Vem ringde du senast? Syrran.
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Hej då med dig.
Antal timmar sömn inatt: 12
Sov du ensam: Jag och Grisebjörnen.
Brukar du komma i tid: Oftast.
När mår du bra: När jag skrattar.
När blev du fotad senast: I lördags kväll.
Hur känner du dig nu:  Trött, ont i huvudet och fryser.
Vanligaste färg på dina kläder: Svart.
Vad tycker du om fötter: Inte så farligt.
Vad saknar du: Ett immunförsvar, pengar och ett riktigt jobb.
Hade du en bra kväll igår: Ja då, årets första grillning och gick och la mig tidigt.
Favoritdryck på morgonen: Kaffe.
Rakar du benen: Ja.
När brukar du oftast gå och lägga dig: 23.00
Är du blyg? Egentligen inte.
Sysslar du med någon idrott: Rider. 
Vill du hellre ha mail än brev: Vill ha både och.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nja, för mig tar det oftast lite tid. Men man ska aldrig säga aldrig.
Har du spytt offentligt: Haha, det har jag säkert.
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Massor.
Är du nöjd med ditt liv: Nja, är rätt trött på hur det ser ut just nu.
Är du bortskämd: Nej.
Vad gör du i morgon: Äter förhoppningsvis glass med Cicci.
Vad är det värsta du vet? Att vara sjuk i all evighet.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Beror på.
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Ingen.
Vad längtar du till? Tills jag får flytta och börja plugga!
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja då!
Vad använder du för shampoo? VO5, tror jag.
Vad är det finaste du fått? Kärlek.
En speciell dag du minns: Hmm, nej.
Hur gammal är du: 20
Tycker du om någon just nu: Alla mina vänner, annars nej.
Om fem månader: Har jag förhoppningsvis gjort en omstart på ny ort och läser Kulturvetarlinjen på SU.
Du samlar på: Inget vad jag kan komma på.
Gröna eller röda äppeln: Gröna
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Cicci, Moa.
Gillar du golf: Nej.
Vilken tid gick du upp idag: 10.22.
Har du sovit i din egna säng inatt: Yes.
Har du strumpor på dig nu: Ja, borde ha ett par till.
Är det okej att gråta: Absolut.
När grät du senast: Kommer inte ihåg.
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Köpa en lägenhet
Bär du glasögon eller linser: Glasögon
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej.
När går du upp ur sängen en helgmorgon: Typ 11, om jag inte jobbar för då blir det 7.
Har du piercing: Nej
Vill du gifta dig: Har värdelösa giftasgener så det bör nog undvikas.
Vill du ha barn: Jag tror det.
Solar du ofta: Har inget bra pigment så det händer inte så ofta.
Är du bra på att laga mat: Jag är jävligt bra på spagetti och köttfärsås 
Är du flygrädd: Nej.
Hur vig är du: Stel som en pinne.
Är du musikalisk? Om jag gräver riktigt djupt.
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten.
Vilken är din favoritglass: Choklad
Tror du på ett liv efter döden: Nej.
Tycker du om sushi: JA!
Vad äter du helst när du ser på film: Godis.
Har du tandläkarskräck: Nej, efter 1,5 år med tandställning så är jag härdad.
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Både. 
Vilken ögonfärg har du: Gröna.
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja.
Biter du på naglarna: Ibland
Hur ofta tränar/motionerar du: Det händer.
Senaste låt du hörde: Någon från konserten med Robyn på SVT 2 nyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0