Jag har kommit till insikt!


bild: jakandjil.com

Galna klackar och platåer har, och är fortfarande en stor trend. Jag kan inget annat än att hålla med att det är galet snyggt och något jag själv önskar jag kunde gå i. En av anledningarna till att jag låter bli är att jag inte orkat med det, inget roligt med att gå ut en kväll och enbart känna smärta och hela tiden behöva koncentrera sig på att inte ramla. Men framför allt så är det nog längden som avgör. Det är faktiskt inte särskilt kul att vara ett huvud längre än alla andra, och ofrivilligt behöva titta ner på folk. Jag känner mig som en flaggstång, en flaggstång på styltor.

Även om jag alltid får höra att "åh, du ska vara stolt över din längd" och "det är bara snyggt att vara lång" så har jag bestämt mig för att lägga ner mördarklackarna. Får bittert inse att alla dom fina skorna inte är något för mig, tyvärr. Jag menar vilken kille vill behöva stå på tå för att pussa på en tjej? Haha, även om det är långt ifrån mitt problem så måste man ju vara lite förutseende, gå eventuella händelser i förväg så att säga =D

  
   
net-a-porter.com




Acne
Whyred
Hope

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0