Jag höll nyss på att få mitt badrumsskåp i huvudet!


Mitt badrumsskåp

Haha! Alldeles nyss höll det på att sluta riktigt illa för mig när jag städade i mitt badrum. Vad kan gå snett liksom? Jo, mitt badrumsskåp är fäst i väggen längst upp och längst ner. Där uppe är det någon slags upphängning med krokar, som jag tydligen lyckades haka av när jag torkade. Fråga inte hur. Iaf så märker jag helt plötsligt att hela skåpet har släppt från sitt fäste och lutar emot mig, men sitter fortfarande fast i botten. Jag försökte förgäves få dit det och när inte det gick försökte jag få loss det där nere också för att kunna ställa det på marken. Förgäves.

Så där står jag med skåpet lutandes över mig (ok, låter värre än vad det var för det är inte så tungt) och kan inte släppa för då rasar allt. Till saken hör att jag är helt själv hemma och alltså ingen som kan komma till undsättning. Som tur var så låg min telefon precis utanför och jag når den PRECIS. Ringer till Hasse som är den mest tekniska i familjen och han får slänga sig i bilen och åka från jobbet, för att komma och rädda mig. Så jag fick stå där i ca 15 min innan han kom och hjälpte mig. Slutet gott allting gott!

Men tänk om jag inte hade fått tag i min telefon, eller att Hasse inte kunnat komma. Då hade jag fått stå där hel dagen, hahaha! Vilken syn.

Kommentarer
Postat av: sara

Haha fan va komiskt Eeeda!!!Saved by the bell!!Förövrigt är det en jävligt snygg badrumsskåp.Livsfarligt men dödligt snyggt. Vart har denna inhandlats må tro?!

2009-04-15 @ 22:49:12
URL: http://sarase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0