Man ska aldrig säga aldrig!

     
bilder: modette.se, style.com

Chanel (och MÅNGA fler) tycker vi ska ha ryggsäck och Alexander Wang tycker vi ska bära cykelbyxor. Hmm säger jag. Kommer alltid trender som när dom är nya känns helt fel, trender man säger att man aldrig kommer haka på. Tänk bara när stuprörsjeansen kom! Steget från utsvängda Havanna byxor till snortajta stuprör kändes omöjlig, men se hur det gick. Sen kanske varken ryggan eller cykelbyxorna är sådana trender som kommer slå så stort som just stuprören, men det är  så kallade "it-plagg". Själv är jag rätt skeptisk till båda, speciellt cykelbyxorna. MEN, man ska aldrig säga aldrig. Kanske jag springer runt i det jag med snart! Ne, för min del åker nog ryggan på före cykelbyxorna.

Kommentarer
Postat av: saara

jag säger ju det Eeeeeda ! här uppdateras det sällan! Tredje gången jag är inne o möts av samma inlägg! fyyyyyyyyyy ;)

2009-04-13 @ 17:23:13
URL: http://sarase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0