Nu får det fan i mig vara nog!

Ok, nu har jag varit sjuk till och från i snart fyra veckor. Börjar bli jävulskt trött på det här nu. Trodde jag var på bättringsvägen i helgen, men tji fick jag. It's back! Men nu har det kommit i en annan version än tidigare, en upphottat variant av den där envisa influensan. Det senaste är hosta (från helvetet) , ont i lungorna så det känns som om jag har tusen nålar i dom och feber. Så nu har det gått från "bara" feber och total orkeslöshet till en hel del annat. Suck. Så nu är jag liggandes igen, masar mig ut med hunden ibland i ett stilla, stilla tempo. Suck. INFLUENSAN FRÅN HELVETET!!!

Har varit på arbetsintervju idag =D Samlade ihop alla mina obefintliga krafter och gick ner till stan. Kändes bra men det var många sökande. Så nu är det bara att hålla tummarna och hoppas på att de ringer innan måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0