Nyskodd!

Ibland är det bra att ha en sådan snäll mamma, när man är fattig och inte har råd med hela skor. Haha. Planen var att jag skulle möta upp Hasse och Mamma på Färgaregården för att äta lunch, dom var ute och gick med Gus. Jag drog på mig mina tygskor från H&M som jag köpte förra året, trasiga och smutsiga. Detta resulterade i att mamma och jag gick ner till stan och så fick jag nya tygskor, och inte bara ett par, utan TVÅ! Snälla Mamma =D Så nu slipper hon iaf skämmas för mig.


Världens bästa skor, passar till allt! Från Scorett och H&M.

Kommentarer
Postat av: CK

Ny blogg igen hihihi read here!

2009-04-27 @ 15:26:46
URL: http://ceciliakimmarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0