Dagens inköp


Bilden gör den inte rättvis, snyggare på!

Fick tag i precis den jackan jag leta efter, yay =D Tycker den är jättefin och gillar det röda fodret, mest älskvärt är ju ändå priset, 399 kr. Införskaffade även tråkigheter som plåster, nagelsax, pennor, ansiktrrengöring, aniktsvatten, c-vitamin,  ett pennskrin och mjölk. C-vitaminen ska jag knarka ikväll för imorgon ska jag till Kusin Mica i Södertälje och äta bullar och just nu ligger jag däckad i sängen med feber. Min lilla shoppingrunda höll på att ta död på mig och det ända jag kommer åstadkomma ikväll är nudlar till middag. Suck! Skulle inte förvåna mig om jag fått svininfluensan nu också. Så mycket för att flytta till en ny stad, jäkla storstadsbasiller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0