Den perfekta skon? Acne SS 10

bild: Agnes B / Rodeo Magazin

Ja, jag vågar nästan säga det. Dom är så nära perfekta man kan komma tror jag. Självklart är det ju Acne som skapat denna skönhet, vilka annars? Det är en låg variant på deras stövel Pistol som jag dreglade över för ett tag sen, som blev om möjligt ännu bättre nu. Klacken, skafthöjden, sömmarna, dragkedjorna och till och med fransarna är perfekta. Enkelt men så snyggt! Blev helt upp i taket kär i dom nu, vill ha dom svarta nu på en gång!


bild: Agnes B / Rodeo Magazine

Gjorde nog inte helt fel i att köpa mina stövlar från Vagabond, rätt så lika =D

bild: Agnes B / Rodeo Magazine

Som vanligt lyckas dom jäkligt bra med kläderna också...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0