En av mina absoluta favoritlåtar!



Idag var jag på registreringen på universitetet, hamnade som planerat i fm-gruppen =D Efteråt tog jag en fika med en tjej som heter Julia, som ska gå in min klass. Hon är från Sundsvall och är nu bosatt i Bromma, jättegullig tjej! De andra jag pratade med verkade också vara trevliga typer så det här ska nog bli bra tror jag. Sen har jag även storhandlat på Classe Ohlsson, massor med nödvändigheter som en hårtork (åkte ifrån min). Nu har jag mellanlandat hemma och ska iväg igen lite senare för att träffa Klara igen, snart flyttar hon hit också och då har jag en vän till =D 

Såg även två kända "dagens outfit"-fotande, rökande modebloggerskor idag. Klingen och Linn, dom såg rätt uppblåsta och trista ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0