Här går det i en rasande fart!


Igår la jag ut en annons på blocket där jag söker rum/lägenhet att hyra och nu har jag säkert fått 15 svar från olika håll. Vissa mer seriösa än andra, känner tex inte för att dela en 2:a med en vilt främmande man eller bo med någon som inte ens kan stava till lägenhet. Men jag har iaf hittat två olika rum som jag ska åka upp och titta på på måndag. Ena ligger på Södermalm vid Hornstull och det andra i Vasastan. Jag som trodde jag skulle bli förpassad till skogen är märkta glad över dessa alternativ =D Kanske att jag till och med slipper tränga mig in hos min snälla faster i Årsta. Fort går det just nu och som det ser ut nu så flyttar jag redan om en vecka. Kändes faktiskt mer realistiskt innan jag fått antagningsbeskedet än vad det gör just nu. Men det ska bli så otroligt roligt och jag kan knappt bärga mig, snacka om ett nytt kapitel, UNDERBART!

Nu ska jag iaf iväg till min älskade Cicci och vi ska ut och göra stan osäker i kväll! Vad ska jag göra utan henne när jag är helt ensam i den stora staden!? Tur att det inte är så långt till Stockholm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0