Helg!

pic: Steven Klein

Nu har jag sovit i säkert 11 h, skönt att slippa dagiset på gården nu på helgen. Gårdagen bjöd på en heldag i skolan men introduktion, föreläsningar om Humaniorans historia och från studievägledaren. Känns som om det kommer bli tre väldigt roliga år och arbetsmarknaden ser bra ut, många högt uppsatta som är Kulturvetare i grunden. Yay!

Dagens mission är att försöka hitta en jacka, tog bara med mig kavajer hit och det börjar bli kallt i luften. Har även lyckats sälja min skinnjacka så jag behöver något nytt. Blir inget dyrt, ska kolla om HM har kvar sin MC-jacka i skinnimitation fån barnavdelningen (!). Faktiskt så passar den alldeles utmärkt, på avdelningen för killar i stl 158 el 170. För en gångs skull gör mina galg-likande axlar lite nytta =D  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0