Hemma hos: Mig!

NU har jag äntligen krånglat klart med dator och bredband, och allt ska förhoppningsvis funka bra! Tydligen så hade klantarslet på El Giganten i Norrköping inte blåst datorn på dom inställningar som dom hade (datorn stod som visningsexemplar) så jag kunde inte ändra någonting. Och varje gång jag startade om den så var allt jag lyckats ändra borta och tillbaka till deras inställningar, lösenord och rubbet. Så jag har ringt El Gigantens support, Mac:s support och slutligen så tog jag med mig datorn till El Giganten här på Kungsgatan. Han fixade allt så nu ska det funka! Jäkla jubelidiot i Norrköping.

Iaf så har jag landat här i Stockholm, packat upp mina saker och gjort mig hemmastad. Har tagit lite kort på hur mitt lilla rum ser ut:


bild 1: tagen ståendes i dörren, bild 2: Grisebjörnen är med såklart!



Utan garderob så får man hänga kläderna där det finns plats. Ganska fint tycker jag!

TV:n till vänster är helt ny med inbyggd DVD och tillhör rummet, ska sen upp på väggen. Lyxigt va!? Och JA, det blev en Mac =D Jag är bortskämd och Hasse är snäll! Men jag har faktiskt betalt en del själv.

bild 1: Byrå full med kläder och diverse, bild 2: Utsikten från mitt fönster, innergård med dagis (tur att det ska regna ett par dagar framöver så jag kan få sova).

Och sist den fina, lilla toaletten! (delar dusch)

Hasse uppskattade rummet till ca 2,5 x 3 m. Inte så man kan spela fotboll här kanske men lagom för mig! Imorgon är det dags för registrering och jag ska göra mitt bästa för att få förmiddagstiderna, så jag ska vara där 8.30. Och så kommer Klara imorgon =D

Kommentarer
Postat av: cecilia

men gud så fint, där har du det bra! :)

2009-08-18 @ 11:17:52
URL: http://ceciliakimmarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0